Flashplayer sorununuz var.

Kalite Politikası ve Hedefler

WCS TRK nın politikası, tüm endüstri ve hizmet sektörlerine, rekabetçi, uygun maliyetli, tarafsız ve bağımsız üçüncü taraf belgelendirme hizmeti sağlamaktır. Bizim amacımız geniş, tutarlı ve kaliteli hizmeti, her gün iyileşen ve sürekli müşteri memnuniyeti sağlayacak şekilde sunmaktır. Bu amaçla aşağıdaki prensipler yol göstericimiz olmaktadır.
WCS TRK olarak çevre duyarlılığını ve bilincini ön plana çıkarmak, kirlenmenin önlenmesi ve çevrenin korunması için başvuran kuruluşlara katma değer sağlayan, iyileştirmeyi ön plana çıkaran denetim ve belgelendirme hizmeti sunmak amaçlarımızdan birisidir.
Gıda güvenliğinin sağlanması konusunda denetim ve belgelendirme hizmetleri sunmak, bu hizmetlerini en iyi bilgi ve bilinç seviyesi ile ve kendi çalışanlarının da bir tüketici olduğu bilinci ile etkin bir hale getirmek amacı güdülmüştür.
İşçi sağlığı ve iş güvenliği konularında her zaman duyarlı, kaza ve yaralanmayı azaltma amacı ile denetim ve belgelendirme hizmetleri sunmak, kendi kontrolünde çalışan personelinin veya diğer ilgili tarafların korunması için iş güvenliği ile ilgili her türlü tedbiri almak politikamızın unsurlarından birisidir.

  • Bütünlüğü olan, tutarlı ve anlamlı denetimler yapmak
  • Uygun maliyet ve hızlı bir servis vererek, değer yaratan hizmetler sunmak.
  • Müşterilere katma değer sağlayan denetimler yapmak
  • Ülkenin endüstri ve hizmet sektörlerine bilgi üreterek ve bunu aktararak katkı sağlamak
  • Yüksek standartlarda bir şirket içi yönetim geliştirmek ve uygulamak
  • Çevre kirliliğinin önlenmesi, çevrenin korunması, kendi kontrolümüz altındaki çalışmalarda kaza ve yaralanmaların azaltılmasını sağlamak.

WCS Kalite belgelendirme PolitikasıBütün WCS TRK çalışanları ve iş ortakları belgelendirme hizmetlerinin sürekli olarak iyileştirilmesi ve böylece yüksek dereceli bir müşteri memnuniyeti oluşturulmasını desteklerler. Bizim amacımız yaptığımız tüm faaliyetlerde kaliteyi yakalamak ve müşteri şartlarına ve yasaların gerekli kıldığı şartlara her zaman uymaktır.

Kalite Hedefleri

  •  Yılda 200 yeni müşteri
  •  % 95 Ortalama Müşteri Memnuniyeti
  •  Temel İlkelerimiz ile ilgili hiç şikayet ( müşteri veya diğer ) almamak
  •  Başvurulara en çok üç gün içerisinde teklif hazırlamak
  •  Teklif – sözleşme oranında en az %30 başarı
  •  Personele yılda en az 20 adam saat eğitim
  •  Her yıl ülkemize katkı sağlayacak en az bir proje
  •  Müşterilerin denetçilerden memnuniyet oranı ortalama en az %90
  •  Sözleşme imzalanmasından sonra planlama ortalama 7 gün
  •  Denetim raporu red oranı en çok ( denetçi bazında ) %5
  •  Denetçilerine ortalama aylık 8 denetim
  •  Denetim raporu teslim süresi en çok 5 gün
  •  Rapor incelme ve karar süresi en çok 3 gün
  •  Karar ve belge hazırlama süresi en çok 2 gün
  •  Her yıl en az 2 yeni denetçi yetiştirmek

Yukarıda belirlenen hedefler taşeron veya tam zamanlı tüm personelimiz için geçerlidir. Hedefler özellikle Turkak akreditasyonu ile birlikte izlenecektir.

BELGELENDİRME KURUMSAL
www.wcs.com.tr © WCS TRK Uluslararası Belgelendirme Hizmetleri Ltd. Şti.
Mahmutbey Mahallesi Taşocağı Yolu Caddesi No:3 "My Office 212" B Blok 8.Kat No:131 Güneşli-Bağcılar/İstanbul
Tel:0212 665 88 12 - 0212 709 13 23 Fax: 0212 665 88 18